Schimbarea sau returnarea produsului
Nu vi se potrivește niciunul dintre produse? Nu contează. Pur și simplu schimbați-l sau returnați-l. Online și rapid.
Vă ajutăm cu procesul de returnare în patru pași simpli
- Intrați în contul vostru. Nu sunteți înregistrat? Nicio problemă, puteți căuta comanda folosind numărul comenzii.
- Bifați produsele pe care doriți să le returnați.
- Verificați, completați datele și numărul de cont unde vă vom trimite banii pentru marfa returnată.
- Trimiteți-ne coletul - puteți folosi transportul (prin punctele de ridicare) de la noi sau alegeți o altă variantă.
Ce ne întrebați adesea?
Cum și unde pot returna produsele
Bunurile nefolosite ne pot fi returnate în termen de 14 zile de la primirea transportului. Returnarea bunurilor este ușoară. Trebuie doar să completați formularul de returnare online. După ce îl completați, veți vedea toate informațiile necesare pentru a returna marfa prin intermediul transportatorului Packeta.ro. Dacă doriți să returnați bunurile prin intermediul unui alt serviciu de curierat, vă rugăm să completați și formularul online, după care ne puteți trimite bunurile înapoi prin orice serviciu. Vă rugăm să trimiteți bunurile nefolosite și în ambalajul lor original. Vă mulțumesc!
Când mi se returnează banii?
Imediat ce primim produsele, verificăm doar să nu fie deteriorate. Dacă mărfurile sunt în regulă, vă vom returna banii cât mai curând posibil, cel târziu în 14 zile de la primirea coletului.
Este posibil să schimbi mărfurile returnate cu un alt produs din e-shop?
Schimburile sunt, desigur, posibile. Accesați formularul online pentru returnarea și schimbul de bunuri și urmați instrucțiunile de schimbare a bunurilor care apar pe formular. Va trebui să plătiți doar diferența de preț; dacă ați plătit în plus, formularul vă va cere să introduceți numărul de cont pentru rambursare. Pentru schimburi se aplică aceleași reguli ca și pentru retururi. Bunurile pe care le returnați trebuie să fie nefolosite și în ambalajul lor original. Vă mulțumesc!