Întrebări frecvente - FAQ
Despre achiziție
Trebuie să fiu înregistrat pentru a face o achiziție?
Înregistrarea nu este necesară, puteți face cumpărături de la noi chiar și fără înregistrare.
Care sunt beneficiile înregistrării?
În calitate de utilizator înregistrat, veți avea o imagine de ansamblu asupra tuturor comenzilor dvs. și, în același timp, veți putea urmări starea comenzilor dvs. curente. De asemenea, puteți crea o listă cu produsele preferate, astfel încât acestea să fie ușor disponibile la cumpărături.
Un alt beneficiu al înregistrării este calitatea de membru al programului nostru de loialitate , care vă oferă acces la multe beneficii . Clienții angro au acces la prețurile angro după înregistrare. Vă puteți înregistra pentru comerț cu ridicata aici.
Ce ar trebui să fac dacă nu am primit confirmarea creării comenzii?
Scrieți-ne la salut@bruderland.ro și indicați e-mailul pe care l-ați folosit pentru a crea o comandă pe magazinul nostru electronic. Vă vom verifica comanda și vă vom informa despre starea acesteia.
Unde pot găsi factura dacă nu am primit-o pe e-mail?
Puteți găsi factura în atașamentul la e-mailul care este trimis după expedierea comenzii. Dacă sunteți înregistrat pe magazinul nostru electronic, puteți găsi factura după conectarea la contul dvs. în secțiunea Comenzile mele . Dacă nu sunteți înregistrat, trebuie doar să ne trimiteți numărul comenzii și adresa de e-mail la care a fost creată comanda la salut@bruderland.ro , vă vom trimite factura.
Program de fidelizare
Cum mă pot înregistra în programul de fidelitate?
Fiecare client înregistrat devine automat membru al programului de fidelitate. Vă puteți înregistra aici .
Cum colectez și răscumpăr punctele?
Punctele sunt creditate automat în contul dvs. (întotdeauna în a 15-a zi de la primirea comenzii). Dacă adunați 70 sau mai multe puncte, vă puteți transforma punctele într-o reducere: 5 punct = 1 Lei .
Vânzări
Nu am primit reducerea la prima achiziție, ce ar trebui să fac?
Dacă reducerea pentru prima achiziție nu a sosit nici după câteva minute, s-ar putea datora mai multor motive:
- Nerespectarea condițiilor:
- Doar clienții care fac cumpărături la noi pentru prima dată vor primi o reducere.
- Valoarea achiziției trebuie să fie mai mare de 999 CZK.
- Codul poate fi folosit doar la 7 zile de la primire.
- E-mail introdus incorect.
- Vă rugăm să verificați dacă ați introdus adresa de e-mail corectă.
- E-mailul cu reducere ar fi putut cădea în mesaje spam sau în vrac.
- Vă rugăm să verificați aceste foldere, uneori un e-mail se pierde acolo.
Dacă niciuna dintre opțiuni nu este motivul pentru care nu ați primit codul de reducere, vă rugăm să contactați linia noastră de clienți la salut@bruderland.ro. Vom fi bucuroși să vă ajutăm să rezolvați situația.
Nu pot aplica codul de reducere, cum?
Dacă ați primit un cod de reducere, dar nu îl puteți adăuga la comanda dvs., trimiteți-ne un e-mail la salut@bruderland.ro , vă vom ajuta să aplicați codul .
Disponibilitatea și depozitarea mărfurilor
Cum aflu când va fi disponibil un produs care este în prezent epuizat?
Puteți activa așa-numita funcție watchdog pentru fiecare produs. Tot ce trebuie să faceți este să vă introduceți e-mailul și vă vom trimite un e-mail de îndată ce produsul este din nou disponibil . Dacă doriți să știți cel puțin data aproximativă la care un anumit produs va fi în stoc, ne puteți contacta prin e-mail la salut@bruderland.ro , iar noi vom încerca să aflăm când va sosi produsul.
Comenzi și livrarea mărfurilor
Nu am primit e-mailul meu de confirmare a comenzii, ce ar trebui să fac?
Dacă nu ați primit un e-mail care să confirme crearea comenzii, scrieți-ne la salut@bruderland.ro. Vă vom verifica comanda și vă vom anunța.
Când îmi vei livra comanda?
Expediem comenzile cel târziu în a doua zi lucrătoare de la primire. În perioada de dinainte de Crăciun, însă, timpul de expediere poate fi prelungit. După primirea expedierii de către compania de transport, timpul de livrare depinde de transportatorul selectat. Toate companiile de transport maritim și timpii aproximativi de livrare pot fi găsite aici .
Cât costă transportul?
Prețul de livrare pentru transportatorii individuali este afișat în a doua etapă a coșului de cumpărături . Daca vrei sa stii pretul din timp, gasesti informatiile aici . Pentru comenzile de peste 500 Lei, beneficiați de transport gratuit .
Cum aflu starea comenzii mele?
Când predăm comanda dumneavoastră transportatorului, vă vom trimite un e-mail cu numărul de urmărire și un link către serviciul de expediere ales. Datorită acestui fapt, puteți urmări starea comenzii dvs.
Dacă sunteți înregistrat pe site-ul nostru, puteți urmări starea comenzii dvs. în profilul dvs. în secțiunea Comenzile mele .
Pot schimba metoda de livrare dupa trimiterea comenzii?
Clienții înregistrați pot schimba metoda de livrare chiar și după expedierea comenzii. Acest lucru este posibil numai dacă comanda dvs. nu este rambursată sau dacă nu a fost încă plătită.
Dacă nu sunteți utilizator înregistrat sau aveți o problemă cu schimbarea metodei de transport, scrieți-ne la salut@bruderland.ro.
Plată
Cum pot plăti cu tine?
Puteți plăti cu noi prin transfer bancar, card de plată sau ramburs la livrare. Toate opțiunile de plată le găsești în a doua etapă a coșului de cumpărături sau aici .
Am introdus simbolul variabil greșit. Ce ar trebuii să fac?
Vă rugăm să ne scrieți un e-mail la salut@bruderland.ro, vă rugăm să includeți numărul de comandă în e-mail. Vom verifica plata și vă vom anunța.
Nu am primit de la dumneavoastră o confirmare de plată a comenzii. Ce cu asta?
Vă rugăm să ne scrieți un e-mail la salut@bruderland.ro , vă rugăm să includeți numărul de comandă în e-mail. Vom verifica plata și vă vom anunța.
Pot schimba metoda de plata dupa trimiterea comenzii?
Clienții înregistrați pot schimba metoda de plată chiar și după trimiterea comenzii. Acest lucru este posibil numai dacă comanda dvs. nu este rambursată sau dacă nu a fost încă plătită.
Dacă nu sunteți un utilizator înregistrat sau aveți o problemă cu schimbarea metodei de plată, scrieți-ne la salut@bruderland.ro.
Reclamații și retururi
Am primit bunuri deteriorate, ce ar trebui să fac?
Vă rugăm să completați acest formular . În acesta, descrieți motivul reclamației despre produs, atașați o fotografie a produsului deteriorat și spuneți-ne cum doriți să rezolvați reclamația. Vom verifica reclamația și vă vom reveni cât mai curând posibil.
Cum pot să mă plâng de mărfuri?
Vă rugăm să completați acest formular . În acesta, descrieți motivul reclamației despre produs, atașați o fotografie a produsului deteriorat și spuneți-ne cum doriți să rezolvați reclamația. Vom verifica reclamația și vă vom reveni cât mai curând posibil.
Pot returna un articol dacă din anumite motive nu îl mai doresc?
Da, puteți returna mărfurile în termen de 14 zile de la livrarea comenzii. Pentru ca noi să vă rambursăm, produsul și ambalajul acestuia trebuie să rămână intacte. Pentru returnarea mărfurilor, vă rugăm să completați acest formular . Vom rezolva returnarea mărfurilor cât mai curând posibil.
Piese de schimb
Unde pot găsi piese de schimb pentru produse?
Toate piesele de schimb disponibile pentru un anumit produs pot fi găsite în partea de jos a paginii sub descrierea produsului. Aici veți găsi instrucțiuni detaliate care vă vor ajuta să găsiți o piesă de schimb.
Cum să găsești piesa de schimb potrivită?
Pentru fiecare model, veți găsi o prezentare generală a pieselor de schimb care sunt destinate modelului dat în partea de jos a paginii sub descriere. Căutarea funcționează și invers, pentru fiecare piesă de schimb găsiți și modelele cărora le este destinată piesa de schimb. Aici veți găsi instrucțiuni detaliate care vă vor ajuta să găsiți o piesă de schimb.
Dacă nu sunteți sigur de ce piese de schimb aveți nevoie, puteți contacta asistența noastră pentru clienți fie prin chat live, e-mail salut@bruderland.ro. Vă vom sfătui cu plăcere cu privire la alegerea partea dreaptă.
Nu ai găsit răspunsul la întrebare?
Vom fi bucuroși să vă ajutăm pe linia noastră de clienți. Ne puteți contacta prin e-mail salut@bruderland.ro. Linia pentru clienți este disponibilă în fiecare zi lucrătoare de la 8:00 a.m. la 3:00 p.m.